ventily se šikmým sedlem VZXF-L-M22C-M-B-N2-450-M1-V4V4T-80-5 pneumaticky ovládaný ventil z ušlechtilé oceli se šikmým sedlem, pusobení tlaku pod sedlo, v bezpecnostní poloze uzavren, závity NPT, jmenovitá svetlost 2" konstrukce=sedlový ventil s pístovým pohonem, typ ovládání=pneumatický, princip tesnení=mekký, montážní poloha=libovol., typ upevnení=instalace vedení
Festo AG & Co. KG
1002564
ventily se šikmým sedlem
VZXF-L-M22C-M-B-N2-450-M1-V4V4T-80-5
pneumaticky ovládaný ventil z ušlechtilé oceli se šikmým sedlem, pusobení tlaku pod sedlo, v bezpecnostní poloze uzavren, závity NPT, jmenovitá svetlost 2"
Festo katalogový list
charakteristica | vlasnost |
konstrukce | sedlový ventil s pístovým pohonem |
typ ovládání | pneumatický |
princip tesnení | mekký |
montážní poloha | libovol. |
typ upevnení | instalace vedení |
pripojení vedení | spojka s vnitrním závitem NPT2 podle ANSI/ASME B 1.20.1 |
jmenovitá svetlost | 45 mm |
funkce ventilu | 2/2 monostabilní, v klidu uzavr. |
smer proudení | nelze obrátit |
tlak média | 0 - 5 bar |
jmenovitý tlak pro armaturu | 40 |
funkce odvetrání | nelze škrtit |
typ návratu do puvodní polohy | mechanická pružina |
typ rízení | s vnejším rízením |
pripojení pneumatiky | vnitrní závit G1/8 |
provozní tlak | 6 - 10 bar |
médium | pára hydraulický olej na bázi minerálních oleju inertní plyny minerální olej voda filtrovaný stlacený vzduch, jemnost filtrace 200 µm neutrální kapaliny |
smer proudení | pod sedlo ventilu, pro plynná a kapalná média |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
max. viskozita | 600 mm2/s |
teplota média | -40 - 200 °C |
okolní teplota | -10 - 60 °C |
prutok Kv | 39 m3/h |
upozornení k materiálu | obsahuje látky LABS ve shode s RoHS |
materiál telesa armatury | odlitek z ušlechtilé oceli |
oznacení materiálu telesa armatury | 1.4408 |
materiál tesnení vretena | PTFE |
materiál tesnení sedla | PTFE |
hmotnost výrobku | 5400 g |
znacka CE (viz prohlášení o shode) | podle smernice EU pro zarízení s tlakem |
trída odolnosti korozi KBK | 3 - silné nároky na odolnost korozi |
materiál telesa pohonu | vysoce legovaná nerezová ocel |