kompaktní válec ADVULQ-63-25-A-P-A pro bezdotykové snímání poloh. Proti pootocení zajištená ctyrhranná pístnice. zdvih=25 mm, prumer pístu=63 mm, tlumení=P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách, montážní poloha=libovol., provozní režim=dvojcinný
Moderní alternativy najdete pomocí zadání ctyr prvních znaku typového oznacení do vyhledávacího pole.
charakteristica | vlasnost |
zdvih | 25 mm |
prumer pístu | 63 mm |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
provozní režim | dvojcinný |
konec pístnice | vnejší závit |
konstrukce | píst pístnice |
snímání polohy | pro cidla |
varianty | jednostranná pístnice |
pojištení proti pootocení/vedení | ctyrhranná pístnice |
provozní tlak | 0,6 - 10 bar |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 2 - mírné nároky na odolnost korozi |
okolní teplota | -20 - 80 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,7 J |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 1750 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 1870 N |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 134 g |
prírustek hmotnosti na 10 mm zdvihu | 107 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 16 g |
typ upevnení | pruchozí dírou príslušenstvím dle volby: |
pripojení pneumatiky | G1/8 |
materiál spojovacího šroubu | pozinkovaná ocel |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál dynamických tesnení | NBR TPE-U(PU) |
materiál pístnice | vysoce legovaná ocel |
materiál trubky válce | hliník legovaný pro tvárení |