válec s vedením DFM-63-160-P-A-GF s integrovaným vedením. vzdálenost težište záteže od pohybové desky=50 mm, zdvih=160 mm, prumer pístu=63 mm, provozní režim pohonné jednotky=posuvová deska, tlumení=P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách
Koncový spínac typ SMTSO-8E lze pro tento výrobek použít pri zdvihu stejném nebo vetším než 50 mm. Vhodná upevnovací sada typ SMB-8E se montuje zvenku nebo zevnitr.
charakteristica | vlasnost |
vzdálenost težište záteže od pohybové desky | 50 mm |
zdvih | 160 mm |
prumer pístu | 63 mm |
provozní režim pohonné jednotky | posuvová deska |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
vedení | kluzné vedení |
konstrukce | vedení |
snímání polohy | pro cidla |
provozní tlak v Mpa | 0,1 - 1 MPa |
provozní tlak | 1 - 10 bar |
max. rychlost | 0,6 m/s |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 1 - nízké požadavky na odolnost korozi |
okolní teplota | -20 - 80 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 1,3 Nm |
max. prípustné zatížení momentem Mx v závislosti na zdvihu | 12,3 Nm |
max. užitecná zátež v závislosti na zdvihu pri definované vzdálenosti xs | 200 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 1750 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 1870 N |
pohybující se hmotnost | 4010 g |
hmotnost výrobku | 8906 g |
alternativní pripojení | viz výkres výrobku |
pripojení pneumatiky | G1/4 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál tesnení | NBR |
materiál telesa | hliník legovaný pro tvárení |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |