válec s vedením mini DFC-6-10-P-A-KF pro snímání poloh, s vedením v kulickách vzdálenost težište záteže od pohybové desky=10 mm, zdvih=10 mm, prumer pístu=6 mm, provozní režim pohonné jednotky=posuvová deska, tlumení=P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách
charakteristica | vlasnost |
vzdálenost težište záteže od pohybové desky | 10 mm |
zdvih | 10 mm |
prumer pístu | 6 mm |
provozní režim pohonné jednotky | posuvová deska |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
vedení | kulicková obežná pouzdra |
konstrukce | vedení |
snímání polohy | pro cidla |
provozní tlak | 1,5 - 10 bar |
max. rychlost | 1 m/s |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 0 - bez nároku na odolnost korozi |
okolní teplota | -5 - 60 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,008 Nm |
max. moment Mx | 0,1 Nm |
max. užitecná zátež v závislosti na zdvihu pri definované vzdálenosti xs | 4,6 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 12,5 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 17 N |
pohybující se hmotnost | 8,8 g |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 8,8 g |
hmotnost výrobku | 34 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 2,8 g |
pripojení pneumatiky | M3 |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál tesnení | NBR |
materiál telesa | hliník legovaný pro tvárení |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |