válec s vedením mini DFC-10-25-P-A-KF pro snímání poloh, s vedením v kulickách vzdálenost težište záteže od pohybové desky=15 mm, zdvih=25 mm, prumer pístu=10 mm, provozní režim pohonné jednotky=posuvová deska, tlumení=P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách
charakteristica | vlasnost |
vzdálenost težište záteže od pohybové desky | 15 mm |
zdvih | 25 mm |
prumer pístu | 10 mm |
provozní režim pohonné jednotky | posuvová deska |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
vedení | kulicková obežná pouzdra |
konstrukce | vedení |
snímání polohy | pro cidla |
provozní tlak | 1 - 10 bar |
max. rychlost | 1 m/s |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 0 - bez nároku na odolnost korozi |
okolní teplota | -5 - 60 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,05 Nm |
max. moment Mx | 0,3 Nm |
max. užitecná zátež v závislosti na zdvihu pri definované vzdálenosti xs | 9,8 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 35 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 47 N |
pohybující se hmotnost | 27,2 g |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 27,2 g |
hmotnost výrobku | 125 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 7,2 g |
pripojení pneumatiky | M5 |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál tesnení | NBR |
materiál telesa | hliník legovaný pro tvárení |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |