Moderní alternativy najdete pomocí zadání ctyr prvních znaku typového oznacení do vyhledávacího pole.
charakteristica | vlasnost |
zdvih | 20 mm |
prumer pístu | 32 mm |
závit na pístnici | M10x1,25 |
tlumení | PPV: nastavitelné pneumatické tlumení na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
odpovídá norme | ISO 15552 |
konec pístnice | vnejší závit |
konstrukce | píst pístnice profilová trubka |
snímání polohy | pro cidla |
varianty | jednostranná pístnice |
provozní tlak v Mpa | 0,06 - 1,2 MPa |
provozní tlak | 0,6 - 12 bar |
provozní režim | dvojcinný |
klasifikace Maritime | viz certifikát |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 2 - mírné nároky na odolnost korozi |
okolní teplota | -20 - 80 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,1 J |
délka tlumení | 20 mm |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 415 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 483 N |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 162 g |
prírustek hmotnosti na 10 mm zdvihu | 30 g |
základní hmotnost pri zdvihu 0 mm | 517 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 9 g |
typ upevnení | vnitrním závitem príslušenstvím |
pripojení pneumatiky | G1/8 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | hliníkový tlakový odlitek potažený |
materiál tesnení | TPE-U(PU) |
materiál pístnice | vysoce legovaná ocel |
materiál trubky válce | hliník legovaný pro tvárení hladce eloxováno |