válec s vedením DFM-10-5-P-A-GF s integrovaným vedením. vzdálenost težište záteže od pohybové desky=10 mm, zdvih=5 mm, prumer pístu=10 mm, provozní režim pohonné jednotky=posuvová deska, tlumení=P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách
charakteristica | vlasnost |
vzdálenost težište záteže od pohybové desky | 10 mm |
zdvih | 5 mm |
prumer pístu | 10 mm |
provozní režim pohonné jednotky | posuvová deska |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
vedení | kluzné vedení |
konstrukce | vedení |
snímání polohy | pro cidla |
provozní tlak v Mpa | 0,15 - 0,8 MPa |
provozní tlak | 1,5 - 8 bar |
max. rychlost | 1,7 m/s |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 1 - nízké požadavky na odolnost korozi |
okolní teplota | -10 - 60 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,035 Nm |
max. prípustné zatížení momentem Mx v závislosti na zdvihu | 0,057 Nm |
max. užitecná zátež v závislosti na zdvihu pri definované vzdálenosti xs | 3,7 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 47 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 68 N |
vule v pootocení | 0,1 deg |
pohybující se hmotnost | 10 g |
hmotnost výrobku | 38 g |
pripojení pneumatiky | M3 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | vysoce legovaná nerezová ocel |
materiál tesnení | NBR |
materiál dynamických tesnení | HNBR |
materiál koncové desky | tvárná slitina hliníku, eloxováno |
materiál vodicí tyce | vysoce legovaná nerezová ocel |
materiál telesa | tvárná slitina hliníku, eloxováno |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |