charakteristica | vlasnost |
zdvih | 25 mm |
prumer pístu | 20 mm |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
provozní režim | dvojcinný |
konstrukce | píst pístnice profilová trubka |
snímání polohy | pro cidla |
varianty | jednostranná pístnice |
pojištení proti pootocení/vedení | vodicí tyc s posuvovou deskou |
provozní tlak | 1,5 - 8 bar |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 2 - mírné nároky na odolnost korozi |
okolní teplota | -10 - 80 °C |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi) | 188 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 158 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 188 N |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 46 g |
prírustek hmotnosti na 10 mm zdvihu | 22,5 g |
základní hmotnost pri zdvihu 0 mm | 140 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 4,6 g |
typ upevnení | pruchozí dírou vnitrním závitem dle volby: |
pripojení pneumatiky | M5 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál tesnení | TPE-U(PU) |
materiál telesa | tvárná slitina hliníku, eloxováno |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |