charakteristica | vlasnost |
zdvih | 10 mm |
prumer pístu | 6 mm |
tlumení | žádné tlumení |
montážní poloha | libovol. |
provozní režim | dvojcinný |
konec pístnice | vnitrní závit |
konstrukce | píst pístnice |
snímání polohy | pro cidla |
varianty | jednostranná pístnice |
provozní tlak v Mpa | 0,15 - 0,8 MPa |
provozní tlak | 1,5 - 8 bar |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 1 - nízké požadavky na odolnost korozi |
okolní teplota | -10 - 60 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,006 J |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 9,4 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 17 N |
pohybující se hmotnost | 2,4 g |
hmotnost výrobku | 15 g |
typ upevnení | pruchozí dírou |
pripojení pneumatiky | M3 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál dynamických tesnení | NBR TPE-U(PU) |
materiál telesa | hliník legovaný pro tvárení eloxovaný |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |