kyvne prímocará upínka CLR-25-10-L-P-A-K11-R8 upínací systém s prímocarým a kyvným pohybem o 90° vlevo. Pripojovací obrazec podle normy ISO 21287. S ochranou proti prachu a jiskrám pri svárení. celkový zdvih=23 mm, prumer pístu=25 mm, závit na pístnici=M6, úhel kyvu=90 deg +/- 3 deg, zdvih upnutí=10 mm
charakteristica | vlasnost |
celkový zdvih | 23 mm |
prumer pístu | 25 mm |
závit na pístnici | M6 |
úhel kyvu | 90 deg +/- 3 deg |
zdvih upnutí | 10 mm |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
konstrukce | píst pístnice trubka válce |
snímání polohy | pro cidla |
smer kyvu | vlevo |
varianty | ochrana pred jiskrami pri svarování ochrana proti prachu |
provozní tlak | 2 - 10 bar |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 2 - mírné nároky na odolnost korozi |
okolní teplota | -10 - 80 °C |
Effective clamping force at 0.2 MPa (2 bar, 29 psi) | 63 N |
Effective clamping force at 0.4 MPa (4 bar, 58 psi) | 127 N |
Effective clamping force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi) | 188 N |
max. utahovací moment šroubu pro upínací palec | 12 Nm |
Theoretical clamping force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi) | 227 N |
hmotnost výrobku | 410 g |
typ upevnení | pruchozí dírou vnitrním závitem príslušenstvím dle volby: |
pripojení pneumatiky | M5 |
materiál stíracího prvku | PPS |
materiál spojovacího šroubu | ocel pozinkováno |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení potažený |
materiál tesnení | NBR TPE-U(PU) |
materiál telesa | hliník legovaný pro tvárení hladce eloxováno |
materiál pístnice | potažený vysoce legovaná nerezová ocel |
materiál trubky válce | hliník legovaný pro tvárení hladce eloxováno |