charakteristica | vlasnost |
zdvih | 20 mm |
prumer pístu | 32 mm |
závit na pístnici | M6 |
tlumení | P: pružné tlumicí kroužky/desky na obou stranách |
montážní poloha | libovol. |
provozní režim | dvojcinný |
konstrukce | píst pístnice profilová trubka |
snímání polohy | pro cidla |
konec pístnice | vnitrní závit |
pojištení proti pootocení/vedení | kulatá pístnice |
provozní tlak | 1 - 10 bar |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 2 - mírné nároky na odolnost korozi |
okolní teplota | -10 - 80 °C |
Permissible impact force on the advanced piston rod | 3270 N |
prípustná prícná síla behem chodu | 595 N |
max. frekvence taktu | 5 Hz |
typ upevnení | pruchozí dírou vnitrním závitem príslušenstvím dle volby: |
pripojení pneumatiky | G1/8 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál spojovacího šroubu | pozinkovaná ocel |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení eloxovaný |
materiál tesnení | TPE-U(PU) |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |
materiál kladky | pozinkovaná ocel |
materiál trubky válce | hliník legovaný pro tvárení hladce eloxováno |