charakteristica | vlasnost |
zdvih | 10 mm |
prumer pístu | 20 mm |
podle normy | ISO 21287 |
tlumení | PPS:samocinne nastavitelné pneumatické tlumení koncových poloh |
montážní poloha | libovol. |
konstrukce | píst pístnice profilová trubka |
snímání polohy | pro cidla |
pojištení proti pootocení/vedení | vodicí tyc s posuvovou deskou |
provozní tlak v Mpa | 0,19 - 1 MPa |
provozní tlak | 1,9 - 10 bar |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 2 - mírné nároky na odolnost korozi |
okolní teplota | -20 - 80 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,2 J |
délka tlumení | 3 mm |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 141 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 188 N |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 60 g |
prírustek hmotnosti na 10 mm zdvihu | 26 g |
základní hmotnost pri zdvihu 0 mm | 161 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 11 g |
pripojení pneumatiky | M5 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | hliník eloxovaný |
materiál tesnení | TPE-U(PUR) |
materiál pístnice | vysoce legovaná ocel |
materiál trubky válce | hliník legovaný pro tvárení hladce eloxováno |