charakteristica | vlasnost |
zdvih | 125 mm |
prumer pístu | 20 mm |
podle normy | ISO 6432 |
tlumení | PPS:samocinne nastavitelné pneumatické tlumení koncových poloh |
montážní poloha | libovol. |
konstrukce | píst pístnice trubka válce |
snímání polohy | pro cidla |
provozní tlak | 1 - 10 bar |
provozní režim | dvojcinný |
klasifikace Maritime | viz certifikát |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 4 - obzvlášt silné nároky na odolnost korozi |
bezpecnost vzhledem k potravinám | viz rozšírené informace o materiálu |
okolní teplota | 0 - 80 °C |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 158 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 188 N |
pohybující se hmotnost pri zdvihu 0 mm | 42,1 g |
prírustek hmotnosti na 10 mm zdvihu | 7,2 g |
základní hmotnost pri zdvihu 0 mm | 310 g |
prírustek pohybující se hmotnosti na 10 mm zdvihu | 3,9 g |
typ upevnení | príslušenstvím |
pripojení pneumatiky | G1/8 |
upozornení k materiálu | ve shode s RoHS |
materiál krytu | vysoce legovaná nerezová ocel |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |
materiál trubky válce | vysoce legovaná nerezová ocel |