charakteristica | vlasnost |
zdvih | 10 mm |
prumer pístu | 25 mm |
provozní režim pohonné jednotky | posuvová deska |
tlumení | tlumení pomocí elastomeru, na obou stranách, nelze nastavovat |
montážní poloha | libovol. |
vedení | vedení v kulickových pouzdrech |
konstrukce | dva písty posuvová deska pístnice sane |
snímání polohy | pro cidla |
provozní tlak v Mpa | 0,1 - 0,8 MPa |
provozní tlak | 1 - 8 bar |
max. rychlost | 0,5 m/s |
opakovatelná presnost | |
provozní režim | dvojcinný |
provozní médium | stlacený vzduch podle ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
upozornení pro provozní a ovládací médium | provoz s primazáváním olejem je možný (v jiných režimech se vyžaduje) |
trída odolnosti korozi KBK | 1 - nízké požadavky na odolnost korozi |
okolní teplota | -10 - 60 °C |
energie nárazu v koncových polohách | 0,3 J |
délka tlumení | 1,2 mm |
max. síla Fy | 1840 N |
max. síla Fz | 1840 N |
max. moment Mx | 19 Nm |
max. moment My | 21 Nm |
max. moment Mz | 21 Nm |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), retracting | 495 N |
Theoretical force at 0.6 MPa (6 bar, 87 psi), advance | 589 N |
pohybující se hmotnost | 714 g |
hmotnost výrobku | 1463 g |
typ upevnení | pruchozí dírou |
pripojení pneumatiky | G1/8 |
upozornení k materiálu | prosté medi a PTFE ve shode s RoHS |
materiál krytu | hliník legovaný pro tvárení |
materiál tesnení | HNBR |
materiál vedení | POM TPE-E vysoce legovaná ocel |
materiál telesa | hliník legovaný pro tvárení |
materiál pístnice | vysoce legovaná nerezová ocel |